سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شگفتا خلافت از راه همصحبتى به دست آید . [ و شعرى از او در این باره روایت شده است : ] اگر با شورا کار آنان را به دست گرفتى چه شورایى بود که رأى دهندگان در آنجا نبودند . و اگر از راه خویشاوندى بر مدعیّان حجّت آوردى ، دیگران از تو به پیامبر نزدیکتر و سزاوارتر بودند . [نهج البلاغه]
کل بازدیدها:----76816---
بازدید امروز: ----3-----
بازدید دیروز: ----2-----
آینه بیست در بیست

 

نویسنده: آینه
چهارشنبه 91/9/1 ساعت 1:22 عصر

 

به فرموده امام دلها علی علیه السلام فرصت ها چون ابر در گذرند وچقدر گذشت وفرصتی نشد تا این صفحه کج وماوج را بروز کنم.امید که فرصتی فراهم شود برای واگویه های کذاییم.

 اینبار به شعر قیصر خودم را نهیب می زنم که:

چقدر ثانیه ها نامردند                      گفته بودند که برمی گردند

برنگشتند و پس از رفتنشان             بی جهت عقربه ها می گردند

آه این ثانیه های نامرد                     چه بلایی به سرم آوردند

نه به چشمم افقی بخشیدند           نه ز بغضم گره ای وا کردند

 از چه رو سبز بنامم به دروغ            لحظه هایی که یکایک زردند

لحظه ها همهمه هایی موهوم       لحظه ها فاصله هایی سردند 

آه بگذار ز پیشم بروند                      لحظه هایی که یکایک دردند



    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شیر یا گاو؟هیچکدام
    نوبهارمن
    عشق ویخ فروش
    عشق وگدایی
    تخم های واژگون عشق های سرنگون2
    تخم های واژگون عشق های سرنگون1
    عشق و آسفالت
    گله از لحظه ها
    عاشق های بی وجدان
    عاشقی ودروغگویی
    عشق در تاریکی
    بیست هزار بازدید از آینه ای نچندان بیست
    عشق کثیف ممنوع
    سلام وسلام
    دلیل عشق
    [همه عناوین(32)]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • آوای آشنا

  •