سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای بندگان خدا، برادر باشید ! مسلمان، برادرمسلمان است، به او ستم نمی کند، او را وا نمی گذارد و او راتحقیر نمی کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
کل بازدیدها:----76897---
بازدید امروز: ----0-----
بازدید دیروز: ----7-----
آینه بیست در بیست

 

نویسنده: آینه
یکشنبه 91/4/11 ساعت 9:48 صبح

 

  آینه چون قد تو بنمود راست     خود شکن آیینه شکستن خطاست

چشمان آینه گون شما بیست هزارمین بازدید از وبلاگ حقیر را رقم زد .چشمانی که هرکدام ولو لحظه ای وثانیه ای مهمان این آینه زنگار گرفته شدند.وچه مسوولیتی از این بزرگتر که در برابر آنچه که بر سفره نوشته هایت میگسترانی باید روزی پاسخگو باشی .اگر خداوند در قرآنش به قلم وآنچه می نگارد قسم یاد کرد از آن بود که به نفس وجان آدمی نیز سوگند خورده بود.پس من ،تو، وهمه ما که می نویسیم در برابر قلم وهمه انسانهایی که چشم بر صفحات دلنوشته های ما می سپارند مسوولیم.وخدا کند آنروز موعود همه پاسخگوی نوشته ها وافکارمان باشیم.(الهی آمین)



    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • شیر یا گاو؟هیچکدام
    نوبهارمن
    عشق ویخ فروش
    عشق وگدایی
    تخم های واژگون عشق های سرنگون2
    تخم های واژگون عشق های سرنگون1
    عشق و آسفالت
    گله از لحظه ها
    عاشق های بی وجدان
    عاشقی ودروغگویی
    عشق در تاریکی
    بیست هزار بازدید از آینه ای نچندان بیست
    عشق کثیف ممنوع
    سلام وسلام
    دلیل عشق
    [همه عناوین(32)]

  •  RSS 

  • خانه

  • ارتباط با من
  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لوگوی وبلاگ

  • لوگوی دوستان من

  • اوقات شرعی

  • اشتراک در وبلاگ

  • وضعیت من در یاهو

  • آوای آشنا

  •